期權尋寶記
希望各位會幫忙按下廣告支持小弟,萬分感激!
2015年8月31日星期一
明天的期權策略
本身手持兩張大期19000 PUT.
今日係全日高位買左一張細期20000 PUT.
尾市平左其中一張大期19000 PUT, 先獲利$3850.
由於另一張大期是較高位買, 所以暫時蝕$2900.
而今天買的細期則暫時賺$100.
明天有兩個方向. 自已設定多條支持阻力線, 特別是OHLC線. 跟據各條線的發展去作買賣. 我想如明天可全日看市. 可以試買細期期指.
如果升市, 則追入大期24000 CALL.
如果跌市, 可考慮追入一張大期20000 PUT.
博即日反彈!
沒有留言:
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
依個Blog會暫停,唔會再更新。
因為blog已經過時,無人睇。 所有經驗都會留待未來出書再分享。
好耐無更新,記底啲野先!
2017-2019年間,輸多過贏。亦因為咁,令到我自己更加有動力去學股票。 係台灣書店買左好多本講技術分析既書,可是依類書都十分難明,同埋好難應用係港股上。所以依兩年間所進步既知識都唔多。只能靠自己不斷嘗試,不斷反省,睇下搵唔搵到方法。 而家我所用既策略係,大筆既錢主力買...
買左牛證過夜!
今日大悶市,上午叫做有啲波幅,但係都好細。下午就更誇張,直頭係度磨,磨到收市。 果陣都十五十六,平唔平倉好呢? 最後決定牛證過夜。 原因有:見到MACD仲係牛市,啲技術線仲係向好未轉勢,同埋26900-27000有極大量熊證。 而家美期都大升中,希望聽日港股都升到...
沒有留言:
發佈留言