期權尋寶記
希望各位會幫忙按下廣告支持小弟,萬分感激!
2016年2月18日星期四
2016年2月18日操盤記錄
Adr升到19388,無得玩! 證明無運行,明日開市要倒輸,完全係無運。
依家要諗既係使唔使將SC平左佢定繼續渣住。
一開市期指報19400,所有熊證都被屠。我將昨日既LP平哂然後轉左兩張18400SP@65。再入多300000股61744@0.018,最後一擊,再屠埋就唔買住。
數字遊戲,無運!
鑑於我覺得明天會再跌,所以我平左SP,等待明天跌既時候,SP期權金升我就做2張SP,行使價會在18200。
沒有留言:
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
依個Blog會暫停,唔會再更新。
因為blog已經過時,無人睇。 所有經驗都會留待未來出書再分享。
好耐無更新,記底啲野先!
2017-2019年間,輸多過贏。亦因為咁,令到我自己更加有動力去學股票。 係台灣書店買左好多本講技術分析既書,可是依類書都十分難明,同埋好難應用係港股上。所以依兩年間所進步既知識都唔多。只能靠自己不斷嘗試,不斷反省,睇下搵唔搵到方法。 而家我所用既策略係,大筆既錢主力買...
買左牛證過夜!
今日大悶市,上午叫做有啲波幅,但係都好細。下午就更誇張,直頭係度磨,磨到收市。 果陣都十五十六,平唔平倉好呢? 最後決定牛證過夜。 原因有:見到MACD仲係牛市,啲技術線仲係向好未轉勢,同埋26900-27000有極大量熊證。 而家美期都大升中,希望聽日港股都升到...
沒有留言:
發佈留言